در خبرها آمده است (1)

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : چهار شنبه 15 مهر 1394
نظرات
 
 از آنجایی که امروزه پراندن تیکه خیلی عادی شده و یه جورایی نشان دهنده کلاس هست، هر جک و جانور عاشق پیشه ای می بینی زده تو همین کار، خانوم ها هم خواستن از قافله عشق دنیا عقب نیفتن، بلافاصله پس از عبور اون چشم خمار آتیش پاره ی عاشق، هم صدا با هم و در حرکتی خود جوش و انقلابی، چنان بیانات هوشمندانه و فصیح و احساسی را از خودشان متساطع کرده اند که بیا و ببین و شهمات کن. حضرات کرام با صدایی بلند مالامال از هوای عاشقی و احساسات لطیف انسان دوستی، جوری که پسره ی چشم خمار بشنوه، این گل واژه ی تاریخی را پراکنده کرده اند توی محیط زیست که؛ "به چه چهمونی بسته؟"  چرا چشاش بسته بود؟ 
 
معمولا رسم بر اینه که وقتی پسری از کوچه ای رد میشه، دخترا سرشون رو بگیرن پایین و راهشون رو برن. ولی اینا نه تنها سرشون رو نگرفتن پایین، بلکه صاف زل زده اند تو چهره پسره و موشکافانه به تجزیه و تحلیل قیافه ی ماه او پرداختن و متوجه کورمشنگ بودنش هم شدن. ایول به این همه توجه. احسنت به این همه دقت. مرحبا به این قدرت تشخیص. براوو به این همه ذوق هنری.
پسره هم که حدس می زده احتمالا با عبور کردنش، خانوما یه تیکه ای آماده دارن واسه پروندن، گوشهاشو کرده تیز تا بتونه بشنوه. البته هیچ نیازی به تیز کردن گوش نبوده. جمله ی خانومای کهکشان احساس رو که شنیده، سریع، تا اونا دور نشدن، فی البداهه این جوابیه دندان شکن عشقی رو از خودش ترشح کرده اونم با صدای بلند، بدین شرح: "افتو تیزن!"  آفتاب تیزه! 
یعنی دلیل اینکه من چشامو خمار کردم، نه حضور قهوه ای شماست، نه خمار مادرزاد بودن چشمون سیاهم، نه هیچ عامل دیگه ای نیست. فقط و فقط آفتاب تیزه وگرنه که ملال دیگه ای نیست. 
 
اما از شانس بدش اون روز هوا کاملا ابری بوده و خبری از آفتاب نبوده. 
اومد جوابیه صادر کنه تا روی خانوما رو کم کنه، آبروریزی به بار آورده و از شانس گندش صداشو هم شنیدن و شروع کردن به خنده و جیغ و زاغ و وولک!  
 
خوبه آدم قبل از صادر کردن گل واژه، دو ثانیه فکر کنه. نه؟
 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود